Gårdagens ridpass

Igår red jag på banan och körde lite markarbete vilket gick väldigt bra!
Jag hde fyra bommar som typ låg i en cirkel på mitt volten, fattar ni hur jag menar? :/
Först fick han galoppera av sig i den takt han ville och han raceade runt fort som tusan! :)
Sen gick jag in på mitt volten och travade först sen galopperade jag runt och det gick jätte bra verkligen! :)
Jag gjorde mycket galoppombyten både över bommarna och vanligt.
Sen i slutet travade och galopperade jag honom i form och han var verkligen så HÄÄR fin!
Idag dag blir det en långtur ur så att han får komma ut i naturen och så.
Imorgon är det div 3 hoppning på haningebygden så jag ska fixa allt till imorgon också :)
Ska bli grymt kul! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0