Svin!

Jag ogillar verkligen grisar, eller iaf vildsvin!
Dom e fula, elaka och feta!
Idag när jag och Matilda red ut hade vi typ kommit halvvägs och så möter vi en massa vildsvin!
De kom typ i full fart från ingenstans så jag skrek det högsta jag kunde och då blev hästarna typ rädda och vände så jag och Matilda tappade stigbyglarna när hästarna typ flög iväg i full galopp!
Asså, jag vet inte riktigt vad som hände nu när jag tänker efter för det gick så snabbt men jag blev grymt rädd och jag trodde typ hela tiden att svinen var efter oss.

Kommentarer
Postat av: isabella

ojj! shit, var såg ni dom? nublev jag lite rädd! :'(

2012-04-29 @ 16:38:55
URL: http://www.misisippi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0